Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ

Πριν αναρτήσω το Μόναχο ΙΙ, μουσεία και πως πέρασα τη μέρα μου στα μουσεία και στο δρόμο προς αυτά, εμβόλιμο ένα άλλο είδος ταξιδιού:

να γνωρίζεις ανθρώπους με αφορμή, αφορμή ένα βιβλίο, δικό σου ή άλλου, και η αφορμή να γίνεται αιτία, αιτία για εκλεκτικές συγγένειες, απ' αυτές που αναζητάς πάντοτε, απ' αυτές που δεν τυχαίνουν, πετυχαίνουν, φράση του συρμού, πλην εύστοχη.

Αφορμή η παρουσίαση, η επίσημη πρώτη του "Έστω μια φορά" της Πασχαλίας (Τραυλού)χτες το βραδάκι στον Ελευθερουδάκη, ναι, θα σας πάω κι εσάς, λεπτομέρειες προσεχώς.

Κι έγινε αιτία. Ευχαριστώ δημοσίως την Πασχαλία, ευχαριστώ δημοσίως τον Περικλή, την Κλημεντίνη και την Τέσυ.

Θα ξαναβρεθούμε. Έχουμε ήδη συναντηθεί στις αναγνώσεις μας.

Όπως είχα πει διά στόματος Δανάης το πάλαι ποτέ
"Κυρίες και Κύριοι, καλημέρα"

τραγούδι: Όταν μιαν άνοιξη

ποίηση: Μανόλης Αναγνωστάκης, μουσική: Μίκης Θεοδωράκης, εκτέλεση: Νένα Βενετσάνου, γιατί, ας το (παρα)δεχτούμε επιτέλους, ήρθε η άνοιξη!

5 σχόλια:

  1. Με πρόλαβες....... Κι εγώ χάρηκα πάρα πολύ που συναντηθήκαμε χθές. Θα συμφωνήσω μαζί σου, γιατί η συνταγή είναι τελικά επιτυχημένη.
    Τόσο απλά, τόσο εύκολα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαίρομαι για τον ενικό. μακάρι να συναντηθούμε στο Εαπ αν κι εγώ αργώ ακόμα για την Ελπ42.
    σίγουρα πριν θα σε συναντήσω στο βιβλίο σου. Δεν το διάβασα ακόμη αλλά είναι το επόμενο(έχω και τρεις ενότητες, μην ξεχνιόμαστε!)
    Ταξίδι λοιπόν ο λόγος και για μένα το ΕΑΠ, αφού από τις σελίδες του Ελύτη, έφτασα εκεί. Δεν διαμαρτύρομαι, ήταν κάτι που ήθελα πολύ!
    Ταξίδι και από τα ωραιότερα της ζωής μου η φιλία μου με την Πασχαλία.Στο μπλογκ της θα γράψω δυο σκέψεις μου για το βιβλίο της. Ελπίζω να σου αρέσουν.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλημεντίνη,
    καλησπέρα, στο όριο της καλημέρας! Αναμένεται συνέχεια οσονούπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέσυ,
    καλησπέρα και σε σένα. Έχεις ΕΛΠ12; Τη διδάσκω στο Ανοικτό της Κύπρου. Αν δεν την έχεις πάρει ακόμη, θα τη λατρέψεις, κατ' εμέ, η ωραιότερη των θεματικών του Ελληνικού Πολιτισμού.
    Θα μπω να διαβάσω σχόλιο στο μπλογκ της Πασχαλίας.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και για μένα είναι η καλύτερη ενότητα, η πιο γοητευτική!!! Αλλά χρειάζεται πολύ διάβασμα, όπως και η Ελπ11. Ο καθηγητής μου στην Ελπ12 είναι Κύπριος. Λέγεται Χοτζάκογλου.(καλά τα πάμε, 8 στις εργασίες)Μπορεί να γνωρίζεστε. Στο Εαπ βέβαια με ξέρουν Αναστασία βενετούλη κι όχι Τέσυ Μπάιλα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή