Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Με ελληνικούς χαρακτήρες, επιτέλους, ολίγα χρέη, όπως
Granville και Mt. Vernon, δύο πολίχνες κοντά στο Gambier.
Εστιατόριο Nona's στο Granville, τίποτα στο Mt. Vernon. Υπάρχει παρακμιακό τι μπαρ καραόκε, αλλά δε με πήγε κανείς, κλαψ...Ως και στριπτιτζάδικο με στριπτιτζού με ένα πόδι φημολογείται, δεν το εξέτασα προσωπικώς, δεν ορκίζομαι κιόλας.

Village Inn, the V.I. για τους φίλους, το ένα και μοναδικό μπαρ του Gambier. Αν σας βγάλει ποτέ ο δρόμος, λέμε τώρα, μην πέσετε πάνω στο Jordan, 22, απεβλήθη από το σχολείο για ανθρωποκτονία, δεν αστειεύομαι καθόλου, μέγιστη κατίνα και αντιπαθέστατος. Να πέσετε πάνω στον Alex, δεν έχει σκοτώσει κανέναν και φτιάχνει τις καλύτερες Bloody Marys της υφηλίου, ναι, στο Οχάιο.

Το ψύχος συνεχίστηκε δριμύ, το JFK είναι υπό κατάρρευση, άδειοι οι πάγκοι των καλλυντικών στο Duty Free, δες κάτι πράγματα, χιόνι στο Μανχάταν κι εγώ μόνο από ψηλά αξιώθηκα να το δω, αυτό κι αν είναι skyline μια φορά, το Empire State να δεσπόζει, από χιλιόμετρα μακριά και φάτε τη σκόνη του Dubai και λοιποί εξωτικοί αρχιτεκτονικοί προορισμοί.

Αεροπλάνο μισοάδειο έως εντελώς άδειο, δύο θέσεις παράθυρο για την πάρτη μου, μεγαλεία. Ανοίγω βαλίτσα και διαπιστώνω ότι μαζί με την κάπα μου, πήρα και κουβερτούλα αεροπλάνου, αυτά είναι...

Άμα τη αφίξει, μπαίνω στο ταξί, ο ταξιτζής ώρα 8η πρωινή άκουγε "γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου", γέλασα η γυναίκα, τι να έκανα; Ελλαδάρα.

Ενώ δίπλα στο σπίτι μου, η μπουλντόζα δίνει τη μάχη της. Μα καλά, ένα μήνα σχεδόν έλειπα, δεν τα ξεμπάζωσαν όλα; Πάντοτε απότομη η επιστροφή, είναι ωραία η κατάσταση μεταιχμίου, που είμαι τώρα, τι ώρα είναι, γιατί η θερμοκρασία είναι 16 και όχι -26 και τώρα τι θα κάνω το καινούργιο μου παλτό, μουσταρδί ασορτί με την κα. Ομπάμα; Ήτο σύμπτωσις, ορκίζομαι.

Το ταξίδι θα συνεχιστεί. Με άλλα ταξίδια. Το μπλογκ θα συνεχιστεί. Στην Αμερική θα ξαναπάω, ενδέχεται δε και στο Gambier. Μου οφείλεται να δω τι χρώμα έχει το έδαφος, εκτός από άσπρο χιονί, αυτό το εμπέδωσα, δε θέλω άλλο.

Καλώς σας βρήκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου