Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

ΚΙ ΑΛΛΟ, ΚΙ ΑΛΛΟ...

Όχι, δεν τσικνίζω, διορθώνω εργασίες και παρεμπιπτόντως γράφω.

Και ακούω Δημήτρη Λάγιο, Ερωτική Πρόβα, σπεύσατε αν δεν έχετε υπόψη σας, η ζωή δε θα είναι ποτέ πια ίδια, μα ποτέ...

Αυτή η ανάρτηση είναι για ένα τεράστιο ταξίδι: οι φίλοι μου. Το μεγαλύτερο της ζωής μου ταξίδιον. Αυτή την ανάρτηση τους τη χρωστώ. Φίλοι εδώ, φίλοι στα ταξίδια, φίλοι σκορπισμένοι απανταχού, κοινός παρονομαστής ότι ήταν, είναι και θα είναι φίλοι.

Κι εκείνοι που δε μιλιόμαστε - όλα είναι μέσα στη ζωή - κι εκείνοι που μιλιόμαστε καθημερινά και δη πολλάκις ημερησίως.

Ευχαριστώ που υπάρχετε και παρίστασθε όπου δει και χρη συνάμα.

Και κάτι ακόμη: δε θα ξαναβρεθούμε στα ίδια μέρη, και ο νοών νοείτο, γιατί δεν υπάρχουν πια. Αφ' ης στιγμής τα αφήσαμε, δε θα είναι ποτέ πια ίδια.

Κατά τα άλλα, ετοιμάζω ταξίδι, λεπτομέρειες οσονούπω.

6 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
    ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΓΡΙΒΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ.ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΣΧΟΛΙΟ, ΣΑΣ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ(ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ),ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ.
    ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ,
    ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΡΙΒΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τσικνίζω-διορθώνω-γράφω......
    Η αφορμή για την αναφορά στη φιλία;;;;
    ...θα διασκεδάζεις θα γλεντάς με τους φίλους....χορταίνοντας παντοιοτρόπως...
    ...θα παιδεύεσαι με τα λάθη τους κι αυτοί τα με δικά σου..... μήπως και διορθωθούμε....
    ...θα.... γράφουν και θα γράφεις πάντα στις καρδιές μας....
    και θα είναι πάντα εκεί....στο μεγαλύτερο ταξιδι που λέγεται ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα κύριε Γρίβα. Ευχαριστώ ειλικρινά για τις ευχές και τη θερμή αποδοχή σας του βιβλίου μου.
    Περιμένω τα αναλυτικά σχόλιά σας μετά την ολοκλήρωση της ανάγνωσης.
    Ναι, την Πάτρα τη γνωρίζω αρκετά και διότι, όπως ίσως είδατε στο βιογραφικό μου γεννήθηκα και μεγάλωσα απέναντι, στο Θέρμο και γιατί, μετά από χρόνια, επιστρέφω άπαξ εβδομαδιαίως με αφορμή το μάθημά μου. Θα γράψω ξανά ανάρτηση για Πάτρα άμεσα. Σίγουρα αφήνω πράγματα απέξω. Αν θεωρείτε ότι μπορώ να συμπεριλάβω και κάποια άλλη πρόταση, μη διστάσετε να μου τη στείλετε.
    Σας χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σταματία,
    αφορμή ήταν ότι τόσα χρόνια, τόσα ταξίδια, τόσα ξύδια, που έγραφα και παλαιότερα, πολύ παλαιότερα, έχουν έναν κοινό παρονομαστή:
    τις εκλεκτικές συγγένειες τις οποίες δεν καταργεί ούτε η απόσταση, ούτε ο λεγόμενος πανδαμάτωρ, όστις τελικά δε δαμάζει και τίποτε, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.
    Ας κρατήσουν οι χοροί συνεπώς και με συνέπεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αθηνά μου...
    Θέλω να σου στείλω τις προσωπικές μου ευχές για την "Φαμίλια" σου...
    Να είναι όχι μόνο καλοτάξιδη αλλά να έχει και καλό αγκυροβόλιο στον προορισμό της.
    Να είσαι πάντα καλά.
    Με πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στον κύριο Κώστα Καρακάση:
    ευχαριστώ. Όχι μόνο για τις ευχές, που θα αρκούσε για να σας ευχαριστώ.
    Για το εξής: ότι άρτι αφιχθείσα από το πρώτο εξάμηνό μου στην Αμερική για διακοπές Χριστουγέννων βλέπω σε βιτρίνα βιβλιοπωλείου "Αθηνά" και αγοράζω, χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς να σας γνωρίζω, χωρίς να έχω διανοηθεί ότι μια μέρα ίσως κι εγώ...γιατί τη λένε Αθηνά και γιατί δηλώνει ευθαρσώς "ευτυχώς που δε γεννήθηκα όμορφη".
    Από τότε...και μέχρι σήμερα, τουλάχιστον.
    Σύντομα κι από κοντά.
    Και πάντα, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή